Garantie & Klachten

HanneHaves is ontstaan uit een passie voor mooie dingen en pure happiness. Daraom is het mij heel veel waard dat dat alle artikelen voldoen aan jouw wensen en dat jij als ontvanger/drager helemaal happy bent met je aankoop.

Ieder item in de shop wordt met veel liefde ❤️ en oog voor detail door mij met de hand gemaakt van de meest duurzame producten.

Omdat ik al mijn liefde, energie en hapiness in mijn producten stop pak ik ze altijd feestelijk en ook zeer zorgvuldig in om te voorkomen dat ze tijdens de verzending beschadigd raken. Daarvoor maak ik ook gebruik van al eerder gebruikt verpakkingsmateriaal en draag zo mijn steentje bij aan een beter milieu.♻️

En soms komt het helaas voor dat er iets beschadigd of kapot is gegaan tijdens de verzending of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.

Mijn intentie is jij blij, ik blij 😄 Dus daarom vraag ik je om mij direct te informeren als er iets niet naar wens is, zodat we er samen voor kunnen zorgen dat jij alsnog helemaal happy en blij wordt van ons pakketje. 

Hier vind je mijn contactgegevens. 

En nu even het officiële juridische gedeelte stukje waarvan ik  hoop dat we het nooit nodig hebben maar wel moeten vermelden: 


Garantie
Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.


Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@jsol.nl.  Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Aanvraag workshop